پشت سر کسب و کار شما چه میگویند؟!
پشت سر کسب و کار شما چه میگویند؟!
به این مطلب امتیاز دهید

پشت سر کسب و کار شما چه میگویند؟!
به این مطلب امتیاز دهید

شهرت نیک و خوب میتواند بزرگترین سعادتی باشد که هر شرکت و کمپانی به آن دست میابد. مسائلی که مشتریان شما پشت سرتان میگویند بیانگر هویت کسب و کار شماست.

کیفیت و تلاش شما در ارائه ی یک خروجی خوب و مناسب یکی از اهداف نهایی برای رسیدن به موفقیتی طولانی مدت و پردرامد است. اگر مشتریان کسب و کار شما از محصولات و خروجی شرکت شما رضایت داشته باشند به شکل ناخواسته شهرتی خوب پیدا خواهید کرد، اما در این میان چه بخواهید چه نخواهید همواره مورد انتقاد قرار خواهید گرفت و گاه و بی گاه از روی رقابت این انتقادات میتوانند بسیار کوبنده باشند و این شما هستید که با مدیریت و کنترل درست میتوانید اوضاع را به دست بگیرید.

چیزی که پشت سر کسب و کار شما گفته میشود مسئله ای است که شما در شکل گیری آن نقشی بسیار مهم دارید و اگر مدیری توانا و قوی هستید با کمی تلاش و هوش میتوانید خودتان آنها را رقم بزنید.

پشت سر کسب و کار شما چه میگویند؟!

پشت سر کسب و کار شما چه میگویند؟!

بله، حقیقت این است که چیزی که پشت سر شما گفته میشود میتواند دقیقا همان چیزی باشد که شما میخواهید. نکته ی مهم در این زمینه این مسئله است که نباید انتظار داشته باشید همواره نکات مثبتی را بشنوید. این مسئله وجود دارد که چیزی که شما میخواهید درمورد کسب و کار شما گفته شود ممکن است برای شرکتی دیگر آنچنان مناسب و محبوب نباشد. برای مثال ارزان بودن همواره بیانگر کمبود کیفیت نیست و برعکس. یکی از نکات اولیه ی مدیریت درست کسب و کار همین مسئله است. آنچه درمورد شما گفته میشود در واقع در کنترل شماست و این شما هستید که به قدرت گرفتن آن دامن میزنید.

در زیر نمونه های مهم در این زمینه آورده شده اند که ممکن است کسب و کار و شرکت شما علاقه مند باشد پشت سرش گفته شود!

۱- کار کردن با آنها بسیار راحت است

چنین جمله ای بیش از هرچیزی میتواند به افزایش کمّی مشتریان شما کمک کند. اگر چنین چیزی پشت سرتان گفته شود مشتریان کارکردن و همکاری با شما را کاری آسان و بدون دردسر خواهند دید. فراموش نکنید سرعت گیرهای سخت گیرانه و عذاب آور میتواند باعث فراری شدن مشتریان شود.

۲- من همیشه خبر دارم

اگر چنین جمله ای پشت سر کسب و کار شماست یعنی شرکت شما قدرت اطلاع رسانی بالایی دارد. اینکه مشتریان شما از هر محصول و حتی مشکل جدیدی مطلع شوند یکی از مهم ترین امور است و شما باید در تلاش باشید که چنین خصوصیتی وجود داشته باشد چراکه همین اصل از اصول اولیه در شکل گیری یک اعتماد دو طرفه است.

۳- آنها حلال مشکلند

همانطور که در مطلب دیگری عنوان شد حلال مشکل بودن تفاوت اصلی شما و دیگر کمپانی ها و کسب و کار ها را رقم خواهد زد. حل مشکلات با هزینه ای کمتر از دیگران قوی ترین برگ برنده ی هر کسب و کاری است.

۴- به من احترام میگذارند

روابط عمومی قوی و کارکنانی که علاوه بر کارامدی توان برقراری ارتباطی مناسب و صمیمانه با مشتریان کسب و کار شما را داشته باشند تضمین کننده این جمله هستند. مشتریان مور احترام قرار گرفتن را پیش از موار دیگر قرار میدهند.

۵- بهترین محصولات را دارند

در نهایت این محصول نهایی است که اعتبار و قدرت کسب و کار شما را مشخص میکند. محصولی با کیفیت و خوب اگر روانه ی بازار شود  مشتریان خاص خود را پیدا میکند و شما میتوانید مطمئن باشید که تا زمانی که کیفیت در سطح بالایی باشد خریدار نیز وجود دارد.

۶- به آنها اعتماد دارم

شالوده ی تمام تلاش های شما و همکارانتان در کسب و کار رسیدن به این جمله است. اعتمادی که بین شما و مشتریان برقرار میشود نویدبخش آینده ای روشن در کسب و کار شما خواهد بود.

ممکن است از موارد بالا تنها ۲ یا ۳ مورد برای شما مهم باشد. با برنامه ریزی و تلاش میتوانید اطمینان پیدا کنید که در آینده ای نزدیک همین جملات پشت سر کسب و کار شما گفته شود. آنچه پشت سر کسب و کار شما گفته میشود میتواند تبدیل به هویت و نماد شرکت شما شود و به عنوان یک مدیر و یا فرد مسئول در این زمینه وظیفه ی شماست که روی این موضوع کنترل داشته باشید.

admin

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 0

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید