جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • محصولات
    • تخفیفات ویژه
    • توسعه فردی مدیران و کارآفرینان
    • راه اندازی و رشد کسب و کار
  • مقالات
    • مقالات مرجع
    • توسعه فردی مدیران
    • ایده
    • راه اندازی کسب وکار
    • جذب و تامین سرمایه
  • ویدئوها
  • پادکست ها
  • درخواست مشاوره
  • درباره ما
  • تماس با ما
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
مدیران وی ای پی
  • خانه
  • محصولات
    • تخفیفات ویژه
    • توسعه فردی مدیران و کارآفرینان
    • راه اندازی و رشد کسب و کار
  • مقالات
    • مقالات مرجع
    • توسعه فردی مدیران
    • ایده
    • راه اندازی کسب وکار
    • جذب و تامین سرمایه
  • ویدئوها
  • پادکست ها
  • درخواست مشاوره
  • درباره ما
  • تماس با ما
ورود و ثبت نام

وبلاگ

مدیران وی ای پی بلاگ توسعه فردی مدیران شش قدم مهم در هدف گذاری

شش قدم مهم در هدف گذاری

access_time2018/07/03
perm_identity ارسال شده توسط sohrabian
folder_open توسعه فردی مدیران
visibility 243 بازدید

یکی از مهم ترین و اساسی ترین اصول اولیه برای موفقیت در بازار خصوصا در ابتدای کار هدف گذاری اقتصادی است. در این مطلب سعی بر بررسی 6 قدم مهم در این زمینه است. با ما همراه شوید.

هدف گذاری بازار مهم ترین راه برای رسیدن به اهداف اقتصادی شماست. با اینکار شما علاوه بر سیستماتیک کردن ساختار مالی و بازاریابی خود خواهید توانست در بلند مدت تجربیات بسیار گرانبهایی در این زمینه کسب کنید. با اجرای یک هدف گذاری اصولی و درست پیش از هر چیز شما به شناختی نسبی از شرایط اقتصادی و مالی بازار مورد نظر خود خواهید رسید و زمانی که به یک شناخت درست برسید موفقیت در دسترس شماست.

شش بند مهم در ابتدای راه و خصوصا در هدف گذاری میتواند موارد زیر باشد که پس از اجرای آنها به مرور متوجه کارایی و نتایج فوق العاده آن خواهید شد.

1- مشکلات مشتری را بیابید

اولین قدم در هدف گذاری در بازار شناخت مشکلات قشری است که با آنها در ارتباط هستید و بیشترین پتانسیل را در آن میان میبینید. تا زمانی که به شناختی دقیق و درست از مشکلات مشتری های خود نرسید امکان برطرف کردن آنها وجود ندارد پس سعی کنید پیش از هرچیزی ابتدا مشکلات را یافته و سپس در مسیر حل کردن آنها تلاش کنید.

2- تصویری کلی از مشتری های هدف خود ترسیم کنید

پس از بررسی مشکلات بازار و مشتری های خود و درنهایت یافتن راه حلی برای این مسائل در قدم بعدی تصویری کلی از تمام افراد و کسانی که با راه حل های شما مشکلاتشان حل میشود رسم کنید. پس از این کار شما میتوانید به راحتی همین گروه های مشخص شده را نیز به اشکال دیگری دسته بندی کنید و در نهایت به ساختاری بسیار مناسب و چکیده از گروه های مورد نظر خود بازار و هدف گذاری اقتصادی در این زمینه برسید.

3- کدام مشتری های خاص از پیشنهاد شما منفعت بیشتری میبرند؟

به عنوان یک مدیر یا کارمند فعال این بند یکی از مهم ترین وظایف شماست. هدف گذاری شما در بازار و حل مشکلات موجود میتواند در نهایت به رفع مشکلات گروه خاصی از مشتریان منجر شود که همین گروه مهم ترین اهداف شما در آینده خواهند بود. برای این کار کافی است از خود سوال کنید

  • این مشکلات خاص در بازار چه افرادی را بیش از همه آزار میدهد؟
  • در صورتی که این مشکلات حل شوند کدام گروه حاضرند تا انتها با شما باشند؟

این مسئله را بدانید که اگر کلید رفع مشکلات بازار در یک زمینه خاص در دستان شما باشد شاهد صف های طولانی از افراد خواهید بود!.

شش قدم مهم در هدف گذاری
شش قدم مهم در هدف گذاری

4- بازاریابی های متفاوتی را اجرا کنید

در سیستم هدف گذاری خود این نکته بسیار مهم است که اشکال مختلفی از بازاریابی را اجرا کنید. امروزه دیگر تنها تلویزیون نیست که این امکان را فراهم کرده است بلکه شما میتوانید با استفاده از بسیاری از ابزار و سیستم های دیگر کاری را انجام دهید و در عمل طیف بسیار وسیعی از مشتریان و علاقه مندان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

5- چه مهارت ویژه ای را میتوانید ارائه دهید؟

یکی از مهم تری نکات در بازاریابی ایجاد تفاوت است. باید در نظر داشته باشید که به احتمال زیاد شما اولین شرکت در حوزه ی کاری خود نیستید اما میتوانید بهترین شرکت باشید. چنین خواسته ای با تلاش، هدف گذاری و خلاقیت به دست می آید.

  • آیا مهارت های ویژه ای دارید که در حوزه هایی بسیار خاص کاربرد داشته باشند؟
  • آیا میتوانید با گروه های خاصی از مردم ارتباط بهتری برقرار کنید؟
  • آیا مهارت های شما میتواند راه حل مهمی در حل تعدادی از مشکلات باشد؟

و البته سوالات بسیار دیگری که هدف از وجود آنها این است که شما با سرعت و کیفیت بهتری بازار را شناخته و در آن به موفقیت برسید. با انجام یک هدفگذرای دقیق و اجرای درست آن میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با سرعت بسیار بیشتری به موفقیت خواهید رسید.

6- رقبای شما که هستند؟

همیانطور که گفته شما به احتمال بسیار زیاد شما در حوزه ی کاری خود تنها نیستید و با توجه به گسترش اطلاعات مطمئن باشید که هرچه شما انجام میدهید دیگران نیز در حال انجام آن هستند با اینحال در چنین بازاری یک نکته ی بسیار مهم تفاوت ها را رقم میزند و آن نیز هدف گذاری و حل مشکلات به بهترین شکل ممکن است. با داشتن چنین خصوصیتی کمپانی شما با سرعت بسیار بیشتری ترقی خواهد کرد.

برای رسیدن به این مهم لازم نیست که همواره پیچیده فکر کنید. گاه و بی گاه بزرگترین مشکلات با کوچکترین تغییرات جل خواهند شد و دقیقا همین موضوع است که میتواند یک میانبر در راه موفقیت شما باشد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: هدف گذاریهدف گذاری اقتصادی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • ابزار های راه اندازی کسب و کار
    ۵ ابزار حیاتی که قبل از راه اندازی کسب و کار باید به آن مجهز شوید!

    372 بازدید

  • ویدیو‌: با ۹ سوال سال گذشته را به فرصتی برای موفقیت در سال جدید تبدیل کنید !

    888 بازدید

  • دارن هاردی
    دارن هاردی : چگونه عادت های خوب را جایگزین عادت های بد کنیم ؟ (جایگزینی عادت ها)

    1.12k بازدید

  • نظم فردی - موفقیت - رشد کسب و کاری
    صفر تا صد انضباط فردی برای موفقیت در کسب و کار

    1.21k بازدید

  • کار افرینان فوق موفق
    5 راز طلایی که شما را تبدیل به یک کارافرین فوق موفق می کند

    1.52k بازدید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • ایده
  • پادکست
  • توسعه فردی مدیران
  • جذب و تامین سرمایه
  • دسته‌بندی نشده
  • راه اندازی کسب وکار
  • رهبری و مدیریت کارکنان
  • فروش و بازاریابی
  • مشاوره
  • مشاوره چند دقیقه ای
  • معرفی کتاب
  • مقالات مرجع
  • ویدئوها
جدیدترین نوشته ها
  • نیاز به برنامه ریزی شغلی در مواقع بحران کسب و کار 2020/04/13
  • معرفی کتاب هفته : کتاب طرح بازاریابی برای کسب و کار های کوچک 2020/04/12
  • ۸ نکته کلیدی برای شروع و راه اندازی کسب و کار جدید 2019/10/17
  • چگونگی راه اندازی کسب و کار موفق در رکود اقتصادی 2019/10/08
  • آیا در راه اندازی کسب و کار به شریک نیاز داریم ؟‌! 2019/10/06
درباره مدیران وی ای پی

مجموعه مدیران وی ای پی در  سال 97باهدف توسعه دانسته ها و اندیشه های با کیفیت و سطح بالا ویژه مدیران و کارآفرینان برتر تاسیس شد . رسالت وجودی این مجموعه گسترش دانش نوین و بومی سازی شده در حوزه توسعه فردی و کسب وکار است به طوری که تمام تمرکز ما در این مجموعه جمع آوری ، بومی سازی و تالیف جدیدترین و اصیل ترین دانش در حوزه موفقیت فردی و کاریست .

  • phone_android
    09981046278
  • email
    modiranevip@gmail.com
دسترسی سریع
  • خانه
  • حساب کاربری
  • دوره ها
  • بلاگ
  • درخواست مشاوره
  • گارانتی باز گشت وجه
  • درباره ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق برای سایت مدیران وی ای پی می باشد.
keyboard_arrow_up

با عضویت در سایت مدیران وی ای پی ۵۰ هزارتومان اعتبار رایگان هدیه بگیرید