هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید (صفر تا صد فروش)

همان طور که می دانید مهم ترین حیات یک کسب وکار فروش است این موضوع به قدری اهمیت دارد که بسیاری از محققان حوزه کسب وکار بر این باورند که کسب وکاری که فروش نداشته باشد را نمی توان کسب وکار نامید به همین منظور تصمیم گرفتیم تا مقاله مرجع هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید (صفر تا صد فروش) را برای شما کاربران عزیز آماده کنیم تا بتوانید مهم ترین مهات جعبه ابزار کارآفرینی یعنی فروش را فرا بگرید و رشدی قابل توحه را در کسب وکار خود رقم بزنید پس در ادامه با ما در مقاله هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید (صفر تا صد فروش) همراه باشید :

اکنون بهترین دوره در تمام تاریخ بشر برای زندگی است؛ به ویژه در حرفه فروش. امروزه فرصت های بیشتری در بازار وجود دارد تا شما بیشتر به اهدافتان برسید و از سطح بالاتری از زندگی برخوردار شوید. پس در واقع موقعیت شما در ماه ها و سال های آینده بهتر خواهد شد.

هر چه جامعه از لحاظ تکنولوژی بالا می رود. نیاز بیشتری به مهارت در زمینه فروش دارد تا با آن متعادل شود و هر چه در امر فروش بهتر شوید. فرصت های بیشتری خواهید داشت.

طبق یک تحقیق جدید, حداقل پنج درصد از میلیونرهای خودساخته در آمریکا، فروشندگانی هستند که در تمام عمرشان برای یک یا چند شرکت فروشندگی کرده اند. دلیل موفقیت شان این است که در کار فروش بسیار خوب بودند و درآمد بسیار بالا دست آوردند. در ادامه بخش قابل توجهی از این درآمد را پس انداز و سرمایه گذاری کردند. شما هم می توانید با فروش زندگی خود را متحول کنید

در ادامه به مهم ترین کلیدها و توصیه های فروش می پردازیم کلیدهایی که هر کدام به تنهایی می تواند فروش شما را متحول کند

در فروش بلند پرواز باشید تا موفق شوید !

 

هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید

 

اولین کلید فروش عالی, بلند پروازیست. این کلید آن قدر مهم است که اگر بتوانید بلند پروازی زیادی در خود ایجاد کنید. می توانید همین جا کتاب را ببندید و به موفقیت بزرگی برسید.

افراد بلندپرواز خود را لایق بهترین شدن می بینند. آنها می دانند که بیست درصد فروشندگان برتر, هشتاد درصد کل فروش را انجام میدهند و آنها هم مصمم هستند که جزو این دسته برتر باشند.

فروشنده های بلند پرواز در مورد فرصت ها و امکانات شان خوشبین هستند. آنها اطمینان دارند با فروش زیاد و بالای محصول و خدمات، می توانند به اهدافشان دست یابند. کاملا مصمم هستند که این کار را انجام دهند. شاید مهم ترین کاری که به عنوان اولین گام در زمینه فروش باید انجام دهید. این باشد که مصمم شوید عالی باشید.

خود را ملزم کنید که در رشته خود بهترین باشید. همین امروز تصمیم قاطع بگیرید که از لحاظ درآمد، جزو ده درصد برتر صنعت تان باشید.

این نکته یی است که وقتی ۲۸ سال داشتم. زندگی ام را دگرگون ساخت. بعد از این که سالها دور خودم میچرخیدم ناگهان به این حقیقت رسیدم که «همه کسانی که امروز جزو ده درصد برتر هستند. از ده درصد پایین شروع کرده اند». همه کسانی که امروز در کارشان خبره هستند، روزگاری عملکرد ضعیفی داشته اند. همه کسانی که در جلو صف زندگی هستند. از آخر صف شروع کرده اند.

اجازه بدهید سؤالی از شما بپرسم: «اگر زندگی مثل یک رستوران سلف سرویس باشد که همه چیزهای خوب در جلوه منتظر شماست. خود را چگونه به جلوصف می رسانید»؟ پاسخ ساده است و از دو قدم تشکیل شده است:

قدم اول: وارد صف شوید. خیلی عجیب است که تعداد زیادی از مردم می خواهند به جلو صف زندگی برسند و همه کسانی را که قبلا جلو صف رسیده اند و تحسین می کنند. اما بلند نمی شوند و خودشان وارد صف نمی شوند؟

قدم دوم: در صف بمانید. وقتی تصمیم گرفتید که در رشته خودتان بهترین باشید. وارد صف شوید و در صف بمانید، قدم به قدم جلو بروید. هر روزه هر هفته و هر ماه یک مهارت و توانایی جدید در خودتان ایجاد کنید که شما را جلو ببرد؛ همان طور که سیبهای کال بالاخره روزی می رسند. شما هم سرانجام به جلو صف رشته کاریتان خواهید رسید.

اگر فقط وارد صف شوید و در صف بمانید. هیچ چیز در دنیا نیست که بتواند مانع شما در تبدیل شدن به یکی از بهترین و پردرآمدترین فروشنده ها شود.

نقطه عطف زندگی شما این است: تصمیم خودتان را بگیرید. من وقتی سالها پیش این موضوع را کشف کردم، شگفت زده شدم. مرز جدا کننده موفقیت و شکست، صرفا در این توانایی شماست که تصمیم صریح و قطعی بگیرید و با سرسختی و اراده، از تصمیمتان پشتیبانی کنید تا این که به هدفتان برسید.

دنیا پر از کسانیست که امید و آرزو دارند و دعا می کنند که زندگیشان بهتر شود، اما هیچ گاه از آن تصمیم های به اصطلاح «مرگ یک بار و شیون هم یک بار» که به موفقیتی بزرگ منجر می شود نمی گیرند. از آن جایی که شما همان چیزی می شوید که به آن فکر می کنید. پس همان چیزی هم می شوید که بارها و بارها به خودتان می گویید پس باید بارها و بارها این کلمات عالی را برای خودتان تکرار کنید: «من بهترینم. من بهترینم. من بهترینم.» تا این که این کلمات در زندگی تان تبدیل به واقعیت شود آن را کنار نگذارید، نتیجه خواهد داد.

 

جرئت عامل اصلی موفقیت در فروش است ! پس آن را جدی بگیرید !!

 

هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید

 

فروشندگان برتر، همیشه سعی می کنند با ترس هایی که اغلب فروشنده ها را به عقب می راند. مقابله کنند. دو ترس اصلی که موانع بزرگی بر سر راه شما در مسیر موفقیت هستند، عبارتند: از ترس از شکست و ترس از انتقاد یا و ترس از انجام کاری که از اول باید انجام دهید. باز می دارد.

این چیزی است که وقتی یک فروشنده جوان بودم، یاد گرفتم:

“همه می ترسند!” فرق بین قهرمان و ترسو این است که قهرمان چند دقیقه بیشتر از ترسو شجاعت خود را حفظ می کند. دیگران از شکست یا مخالفت می ترسند. اما شخص شجاع، با ترس رودر می شود و به هر حال کار را انجام می دهد. از طرف دیگر یک و معمولی از ترس دوری کرده، از وضعیت هایی که موجب ترس می شوند. اجتناب می نماید.

گلن فورد (بازیگر) در جایی گفته: «اگر کاری را که از می ترسی انجام ندهی, در این صورت, ترسو کنترل زندگی ات را در دست خواهد گرفت». رالف والدو امرسون هم گفته که با خواندن این جمله تمام زندگی اش متحول شده است: «اگر می خواهید فرد موفقی باشید. عادت کنید در تمام زندگی تان کارهایی را که می ترسید انجام دهید». او ادامه می دهد: «وقتی کاری را که می ترسید انجام دهید. مرگ ترس، حتمی ست».

این قوی ترین کلماتی ست که می توانید برای غلبه بر ترس تان از شکست و مخالفت به کار ببرید: هر وقت به دلیل مسئله یی عصبی یا نگران شدید. این کلمات را چندین بار تکرار کنید: «از پس آن بر می آیم. از پس آن برمی آیم. از پس آن برمی آیم.»

مایه امیدواری ست که هرچه بیشتر جمله از پس آن برمی آیم» را تکرار کنید, ترس های تان کمتر و اعتماد به نفس و خودباوری تان بیشتر می شود. وقتی به خودتان می گویید: «خودم را دوست دارم. من بهترین هستمر از پس آن برمی آیم.» اعتماد به نفس و خودباوری تان را آنقدر بالا می برید که حس می کنید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. و این طرز تفکر فروشنده هایی است که عملکردی عالی دارند.

تعهد داشته باشید تا به وادی فروشندگان برتر بپوندید !

 

هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید

فروشندگان برتر به شرکت، محصولات، خدمات، مشتریان و به ویژه به خود و به توانایی شان برای موفقیت ایمان دارند.

بین میزان ایمانی که به خود و خوب بودن محصولات یا خدمات تان دارید و توانایی تان در متقاعد ساختن دیگران به این که این محصولات یا خدمات برای آنان مفید است. رابطه یی مستقیم وجود دارد. فروش را اغلب «انتقال شور و اشتیاق» نامیده اند.

هر چه شما شور و اشتیاق بیشتری نسبت به چیزی میفروشید داشته باشید. این شور و اشتیاق شما بیشتر من می شود و مشتری تان هم بیشتر این شوق و اشتیاق را دریافت و براساس آن عمل می کند.

امروزه می دانیم که “اهمیت دادن”، عامل حیاتی در فروش موفق است، حتما شنیده اید که می گویند: «آنها اهمیت نمی دهند که تو چقدر میدانی. مگر این که بدانند تو چقدر به آنها اهمیت می دهی»

نکته دیگری که می دانیم این است که هر چه بیشتر کارتان را دوست داشته باشید و هر چه بیشتر به شرکت، محصولات و خدمات تان احساس تعهد داشته باشید. به مشتری تان و به کمک به او در یک تصمیم خرید درست, بهتر و صادقانه تر اهمیت می دهید.

از آن جایی که شما همان چیزی می شوید که بیشتر اوقات به آن فکر می کنید. این جمله را پیوسته تکرار کنید: «من عاشق کارم هستم. من عاشق کارم هستم. من عاشق کارم هستم.»

همه فروشندگان برتر, خود و کارشان را دوست دارند. مشتریان شان هم این مسئله را به خوبی حس می کنند و در نتیجه، مشتری ها می خواهند بارها و بارها از آنها خرید کنند و آنها را به دوستانشان توصیه می کنند.

در کارتان خبره باشید تا به موفقیت برسید … 

 

هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید

فروشندگان برتر خودشان را بیشتر مشاور می بینند تا فروشنده خودشان را راهنما، کمک کار، رایزن، دوست و حلال مشکلات مشتریانشان می بینند.

شاید مهم ترین چیزی که به تنهایی می تواند مشخص کند که کسی از شما خرید می کند یا نه، این باشد که فرد در پس ذهنش چه فکری درباره شما می کند. در بازاریابی، به این مسئله «کسب جایگاه» می گویند. جایگاهی که شما در دل و ذهن مشتری داریدو از نوع صحبت و تفکر او در مورد شما در غیاب تان آشکار می شود.

از ده ها هزار مشتری پرسیده شده در مورد فروشندگان برتری که به آنها کالا یا خدماتی می فروشند, چه فکر و احساسی دارند. اولین جوابی که مشتری ها دادند این بود که آنها بهترین فروشنده ها را بیشتر یک مشاور می بینند تا فروشنده. آنها را به عنوان اجزای ارزشمند زندگی شخصی و کاری شان می بینند. اعتماد دارند که فروشنده ها در زمینه تخصص خود، راهنمایی های خوبی به آنها ارائه می دهند.

اگر فردی شما را به چشم مشاور و دوست ببیند, هرگز از فرد دیگری خرید نمی کنند. مهم نیست که قیمت ها متفاوت باشد یا تفاوت های اندکی در کیفیت و ویژگی های محصول وجود داشته باشد.

 

برای آنکه بتوانید در ارتباطات تجاری خود موفق عمل کنید  پیشنهاد می کنیم مقاله هنر برقراری ارتباطات تجاری را یاد بگیرید را به هیچ وجه از دست ندهید 

 

وقتی فروشنده جوانی بودم(برایان تریسی), مطلبی را یاد گرفتم که زندگی ام را دگرگون کرد: این یک حقیقت روان شناسی ست که مردم شما را همان طور می بینند که خودتان ارزیابی می کنید؛ به عبارت دیگر، هر چیزی را درباره خودتان بگویید، مردم باور می کنند و می پذیرند؛ سپس به رفتارتان نگاه می کنند تا مطمئن شوند گفتار و رفتارتان با هم سازگار است.

وقتی این موضوع را فهمیدم، در ملاقات بعدی به مشتری احتمالی ام گفتم:

“از این که وقتتان را به من دادی, متشکرم. لطفا راحت باشید. من نیامده ام که چیزی به شما بفروشم. من بیشتر خودم را یک مشاور می بینم تا یک فروشنده و تنها کاری که واقعا می خواهم انجام دهم، این است که چند سؤال از شما بپرسم تا ببینم شرکت من می تواند به شکلی با صرفه تر به شما کمک کند یا نه، اما من بیشتر خودم را یک مشاور می بینم تا فروشنده»

از همان اولین بار که خودم را یک مشاور توصیف کرده مشتریانم طور دیگری با من برخورد کردند. مرا به قهوه دعوت می کردند و برای ناهار بیرون می بردند. به حرف هایم با دقت بیشتری گوش می کردند و وقتی درباره نیازهای شان می پرسیدم، با من روراستتر بودند، با اشتیاق بیشتری از من خرید می کردند و مرا به دوستان شان هم توصیه می کردند. مرا به خانه دعوت می کردند تا همراه خانواده شان شام بخوریم و در ذهن شان مرا در جایگاه کاملا متفاوتی قرار می دادند. آن موقع من فقط ۲۳ سال داشتم.

از این به بعد. فکر کنید یک مشاور هستید. مثل یک مشاور راه برویدر حرف بزنید و رفتار کنید. وقتی مردم می پرسند شغل تان چیست، بگویید: «من یک مشاور هستم».

اخیرا این کار را به مدیر یک شرکت سازنده سقف توصیه کردم. به دفترش برگشت و کارت ویزیت همه را جمع کرد و آنها را با کارت ویزیت هایی جایگزین کرد که روی شان نوشته بود: «مشاور» و به من گفت که یک ماه پس از این کار، جو شرکت کاملا عوش شد. علاوه بر آن، فروششان هم ۳۲٪ افزایش پیدا کرد. همه وقتی خودشان را مشاور دیدند. رفتارشان با یکدیگر و با مشتریان تغییر پیدا کرد.

قانون «تصویر شخصی» را به یاد داشته باشید: «خودتان را هر طور ببینید، همان طور خواهید شد». تصویر شخصی شما (یعنی تصویری که از خودتان در درون تان دارید)، تعیین خواهد کرد که در بیرون چگونه رفتار کنید.

منتظر بروزرسانی های مقاله هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید (صفر تا صد فروش) در همین صفحه باشید …

جدیدترین درس نامه های فروش را در مقاله هرآنچه که باید در باره ی فروش بدانید (صفر تا صد فروش) به شما عزیزان تقدیم می کنیم 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *