رازی سری برای استخدام حرفه ای افراد

همان طور که احتمالا می دانید از اصلی ترین ویژگی های یک سازمان فوق ستاره استخدام حرفه ای فوق ستاره ها است .

اگر می خواهید یک سازمان فوق ستاره داشته باشید شما باید در هر قسمت از کسب و کارتان فوق ستاره داشته باشید.

وقتی آینده تان به این بستگی دارد، جایی برای معمولی بودن وجود ندارد.

شما برای موفقیت در کسب و کارتان باید یک سازمان فوق ستاره داشته باشید یا بهتر بگویم باید به استخدام حرفه ای فوق ستاره ها بپردازید

پس اکنون بهترین زمان برای درک مفهوم این نیاز و راه حل ان است در نتیجه برای حل این مساله مقاله رازی سری برای استخدام حرفه ای افراد را از دست ندهید

تخصص های  کلیدی را که احتیاج دارید تا به اهداف کسب و کارتان برسید، شناسایی کنید.

بعد، افرادی را برای پر کردن هر کدام از این نقش ها در نظر بگیرید. صادقانه از خودتان بپرسید: «آیا او واقعا عالی ست؟» اگر نیست بروید دنبال یک فرد دیگر.

داشتن شش کارمند، ایده آل است. اگر تعداد کم تر از این عدد باشد، رشد کسب و کارتان با آن سرعتی که می خواهید نخواهد بود و اگر هم بیشتر باشد،

نمی توانید کاری را که همه دارند انجام می دهند، دنبال کنید.

اگر می خواهید مطالب بیشتری در مورد یک استخدام حرفه ای بدانید پیشنهاد می کنیم :

ویدیو آموزشی  استخدام بهترین افراد را به هیچ وجه از دست ندهید ..

 

داشتن کسب و کاری با شش فوق ستاره بهترین است زیرا فورا کسب و کارتان را شش مرتبه قوی تر خواهد کرد. یعنی شما برای رسیدن به اهداف و موفقیت کسب و کارتان نیاز به استخدام شش فوق ستاره در تخصص های کلیدی  مورد نیاز خود دارید.

ولی می توانید این قدرت را دوبرابر کنید، اگر از فوق ستاره های تان بخواهید، هرکدام حداقل یک فوق ستاره برای خودشان استخدام کنند.

می توانید قدرت رشد کسب و کارتان را تا ۳۶۰۰ درصد بالا ببرید، فقط اگر هرکدام از شش نفر باشش فوق ستاره کار کنند.

استخدام حرفه ای

بعضی از فوق ستاره ها احتیاج ندارند به آنها گفته شود که برای خودتان استخدام حرفه ای انجام دهید . خودشان این را می کنند. این وظیفه ی مهم را به شانس واگذار نکنید.

اگر فوق ستاره های بااستعدادتان که زیر نظر مستقیم شما کار می کنند خودشان کارمند ندارند، کسب و کارتان هیچ وقت نمی تواند به اوجش برسد و به میزان که هدف گذاری می کنید

رشد کند. پروژه ها و امکانات جدید با شکست می خورند یا معلق می شوند؛ چون بهترین افرادتان نمی توانند به آنها رسیدگی کنند.

وقتی «مایکل بلومبرگ» شهردار نیویورک شد، اصرار داشت تمام مدیران رده بالای شهرها در بین افرادشان جایگزینی برای خودشان در نظر بگیرند.

این روش را دوست نداشتم؛ چون بیش از حد منفی گرایانه بود. ولی ایده ی داشتن فوق ستاره ای در کنارتان را می پسندم؛

آن هم برای به عهده گرفتن مسئولیت های کنونی تان و در نتیجه داشتن آزادی عمل و خلق فرصت های بیشتر.

 

۶ فوق ستاره تان در آغاز راه می توانند این افراد باشند:

  • فوق ستاره ی حسابداری مالی
  • فوق ستاره ی بازاریابی
  • فوق ستاره ی تبلیغ نویسی
  • فوق ستاره ی فروش
  • فوق ستاره ی اجرایی
  • فوق ستاره ی آی تی

و وقتی هر ۶ فوق ستاره تان، فوق ستاره های کار آموزشان را استخدام کردند،

۱۲ فوق ستاره ی کسب و کارتان به این شکل خواهند شد:

  • فوق ستاره ی حسابداری مالی + دفتردار فوق ستاره
  • فوق ستاره ی بازاریابی + دستیار بازاریاب فوق ستاره
  • فوق ستاره ی تبلیغ نویسی + دستیار تبلیغات نویس فوق ستاره
  • فوق ستاره ی فروش + دستیار فروش فوق ستاره
  • فوق ستاره ی اجرایی + دستیار اجرایی فوق ستاره
  • فوق ستاره ی آی تی + متخصص آی تی فوق ستاره

پس از مدتی:

  • فوق ستاره ی حسابدار مالی تبدیل می شود به مدیر مالی فوق ستاره.
  • بازاریاب فوق ستاره تان تبدیل می شود به رییس قسمت بازاریابی
  • تبلیغ نویس فوق ستاره تان تبدیل می شود به رییس قسمت تبلیغات و انتشارات.
  • فوق ستاره ی فروش تبدیل می شود به رییس قسمت فروش
  • فوق ستاره ی اجرایی تبدیل می شود به مدیر عامل
  • فوق ستاره ی آی تی تبدیل می شود به رییس قسمت فناوری و ارتباطات.
همه در یک شرکت پر از کارمندان فوق ستاره، برای یک هدف کار می کنند: و آن هدف فقط موفقیت کسب و کارتان است .

 

خاطره ای واقعی از مسترسون کارافرین فوق موفق در باره ی استخدام حرفه ای  :

من برای یکی از اولین مربیانم فوق ستاره بودم، از طریق تدریس دقیقش توانستیم یک کسب و کار بازاریابی راه بیندازیم و در هفت سال ارزشش را برسانیم به ۶۵ میلیون دلار.

بعد که آن کسب و کار را فروختیم، و من با یک تاجر با استعداد شریک شدم. او در من یک بازاریاب فوق ستاره دید. کسی که می توانست کسب و کارش را توسعه دهد و این اتفاق افتاد، (کسب و کارش از ۸ میلیون دلار در یک سال رسید به ۲۶ میلیون دلار).

بعد، ما ۶ فوق ستاره ی با استعداد واقعی را استخدام کردیم آنها کمکمان کردند (بالاتر از کمک) تا کسب و کارمان را از ۲۶ میلیون دلار برسانیم به ۲۶۰ میلیون دلار.

با افراد خوب شروع کنید، قوانین را وضع کنید، با کارمندان تان ارتباط برقرار کنید،

در آن ها انگیزه به وجود آورید و پس دهید. اگر همه ی این کارها را انجام دهید، شکست نمی خورید. «لی یاکوکا»

منبع : کتاب The reluctant entrepreneur از مایکل مسترسون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *